are we humans or are we dancers

Igår var det jätte skönt att komma hem från jobbet. Jag gick och la mig en liten stund sen åt jag mat och sedan begav jag mig hem till sanna. När sanna kände sig redo gick vi hem till Nicole, sannas kompis kompis. Där satt vi och pratade om mest deprimerande ämnen och lyssnade på musik. Sen när vi  suttit där en stund gick vi till bussen för att åka in till stan. Väl inne i stan kom vi inte in någonstans, dom andra tre var arton och det var ju tjugo överallt vi gick. Så jävla typiskt. Efter att ha strosat runt i ca en timma kom vi fram till the gueen, inget dansställe men man kunde iallafall sitta och snacka. Men dom andra banga så det blev bara jag och sanna kvar. Vi beslagtog två stolar och satte ocss vid ett bord och pratade. Mycket prat, gäspande och chilinöts ätande senare bestämmde vi  oss för att bege oss hemmåt. Men eftersom bussen inte skulle komma förens en halvtimma senare gick vi till seven eleven och köpte korv respektive panini, mums!

Idag bestämde vi oss för att åka till mölndals secondhand. Ett mycekt bra val. Jag köpte tre ramar och sanna köpte två burkar, en väska, två böcker och en stor hylla. Sanna vad hände med "jag ska inte köpa någonting"? Haha. Sen gick jag fårn mölndals sjukhus till cafeet för att fika med tessan, jag var dyngsur när jag väl var framme. Men det var mysigt, så väl värt det!
Sen åkte jag in till stan för att kolla på en skiva. Men det slutade med att jag blev en skiva och en tröja rikare. Mycket trevligt. Sen mötte jag kristoffer och max, skjuts hem tackar man ju inte nej till. Men nu ska jag kolla på transformers med pappa så, so long..


Jag och min fina fikavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0