and so on

Rast, jag är trött i huvet och känner att min säng är lockande. Idag är det ju även en massa möten och annan skit. Men sen innan mötena ska jag springa till banken, eftersom mitt bankomatkort inte fungerar får jag ta ut pengar på andra sätt. Så himla typiskt att banken stänger klockan tre här. Sen ska jag vara på massa möten, sen hem för att hämta bilen för att åka och möta sanna så att vi kan åka och köpa garn. åååh, va mysigt.
Imorse när jag kom till jobbet så var kolsvart överallt. Strömmavbrott. Alla eleverna tyckte ju att det var roligt, men det gjorde mig bara ännu tröttare. Suck. Men nu är ljuset på och jag ska sätta mig i fotöljen och käka lite minitomater. Jag är nämnligen börjat mitt nya nyttiga liv nu. Om jag inte tränar bli det heller inget godis. Gud va jag kommer få plats för mycket julmat till jul..
Påtal om jul.. julklappar. Vad ska man köpa till alla? det är så fruktansvärt svårt. Tessan önskar sig en matberedare för 6,000, eeeh okej? det är ju så kul.. ja får väl sticka alla varsin halsduk och så får det vara bra med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0