all these grey days

Hemkommen från en LÅÅÅNG dag på jobbet. Jag har suttit på möten från klockan två till fem. Även om sista mötet var lite intressan (elevassistents möte) så längtade jag verkligen hem. Men nu sitter jag här och äter soppa och tittar ut genom fönstret där regnet piskar mot rutan utanför. Riktigt tråkigt. Snart ska jag och mina röda gummistövlar och mina nya sköna raggsockar gå till bussen för att åka in till stan på teckenspråks kurs. Nu kommer jag ju få mer nytta av teckenspråk när jag ska byta avdelning på jobbet. Ajust det ja, har jag nämnt att jag fått förlängt? Jag är numera anställd fram till mars.. sen får vi se.
Men för att göra denna gråa dagen lite gladare ska jag lägga upp en bild från den GLADA studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0