Yesterday, all my problems seemed so far away..

Igår hade mamma och pappa gäster så ajg kände att jag inte ville vara hemma. Så jag och sanna sa att vi skulle vara hemma hos henne och sticka och lyssna på mysig musik. Men innan sanna kommit hem hade gästerna redan kommit hem till oss. Så medans jag väntade på att min kära skulle ringa fick jag sitta och kolla på extremt flummiga vuxna människor som sitter och pysslar. Det var faktiskt roligt. Men jag gick ner och kollade klart på hela säsong ett av one tree hill. Snyft, nu får jag vänta tills sanna kollat klart på tvåan så jag kan låna den. Men sanna, våran ide var ändå bra, jag köper trean och du fyran osv. Prima.
Men sen ringde sanna och jag tog min vita springare, min stickning och one tree hill boxen och åkte hem till henne. Det var en väldigt mysig kväll. Det sköna vara tt det både var seriöst prat som varvade oseriöst prat. Mycket mysigt. Medans min stickning växte kom sanna inte mycket längre än en rad. Men mysigt hade vi. Sanna det är så himlans skönt att prata med dig! Haha, men när klockan började närma sig två snåret blev allting bara flummigare och flummigare, men sjukt roligt (ett grisskatt glömmer amn aldrig!). Vid tre begav jag och min lilla bil oss hemåt.
Jag gillar myskvällar med min sängkamrat.

Min kära sängkamrat


Sannas überfina jordglobslampa

Kommentarer
Postat av: sanna

åhh, va mysigt vi hade! det var längesen jag hade så mycigt senast!

2008-12-07 @ 20:01:51
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0