working 8 to 4, what a way to make a living

Idag på jobbet har det faktiskt varit en rolig dag. Jag och en jobbarkompis har suttit och lärt oss lite låtar på gitarren och eftersom det är lucia imorgon så spelade vi lite jullåtar på luciafikan. Det var jätte mysigt och eleverna sjöng så väggarna knakade. Haha, sen fick min arbetskompis ett litet knäpp så hon tog gitarren och började sjunga "jag är ipren den intelligenta värk tabletten...". Det var riktigt underhållande. På lucia firandet fick jag rysningar i hela kroppen, det var väldigt fint. Tomtarna sjöng blandannat "..endast tomten är naken..".. hehe det var roligt, eleverna fattade dock inte vad som var så fel då dom inte la märke till ordet naken.
Men nu ska jag bege mig hemmåt. Någon måste ju laga maten när mamma och pappa är på ullared, gekås. Och imorgon åker tessan till London, och jag och sanna ska förhoppningsvis på "skoldisco".. Woho

Men So long my friends..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0