tomtestuga

En helt vanlig dag på jobbet.. Men jag var skit trött idag. Jag kopierade en massa barnvisor som jag tänkte att jag skulle lära mig.
Efter jobbet gick jag till panduro och köpte fyra garnnystan så att jag kan börja sticka på min halsduk igen, rofyllt. Sen åkte jag hem för att äta mat och för att sedan åka och simma. Idag var det verkligen jätte jobbigt, jag var trött efter fem varv, pust!
Efter simningen och bastandet så åkte vi hem till mormor och morfar för att äta kvälls fika. Dom var jätte glada och morfar hade varit och köpt lussekatter, mums. Mormor visade stolt upp alla sina tomtar som hon ställt fram.. Deras vardagsrum såg ut som en liten röd tomtestuga. Men mysigt var det. Sen fikade vi. I kakkorgen såg jag till min lycka att mormor hade lagt fram jitterbug, inga jitterbug är så goda som min mormors! mmhm.. Men kvällens mys slutade med att jag nästan satt och sov i soffan för att jag var så trött. Men jag kan lova att när amn kör hem och det är förjäkla kallt i bilen och is på gatan så blir man plötsligt väldigt pigg. Men nu ska jag gå och lägga mig. Måste sova, men det är så himlans skönt att det är fredag imon, woho. Jag ska bara ta det vääldigt lugnt.
So long, långkalsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0