take a sleepningpill maybe a drink or something


Igår kväll efter att jag gjort och ätit mat kom millrud och hämtade mig. När vi kom hem till henne skulle evis göra pepparkakshus.. En egen modell, wow. Jag vill också kunna göra ett riktigt fint pepparkakshus där man inte behöver använda trälim..
Men efter att smakat på degen gick vi in och la oss in the masterbed för att kolla på taken. Har aldrig hört talas om den men den var faktiskt riktigt bra. Efter filmen satt vi och pratade med evis en lång stund, åt lite mer överblivien deg. Sen vid halv ett var ajg så trött så millrud körde hem mig i sin röda racerbil.


Idag ska jag vara med min kära sanna. Stickning, all night long. Ska bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: hmm

pepparkaksHUR? =)

2008-12-07 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0