Life goes on

Igår var en sådan där dag som det sprudlar av spontanitet! efter jobbet hoppas alla personal in i tre bilar och åkte hem till en kollega för att äta julfika. Riktigt mysigt! efter en massa kakor (nu menar jag verkligen massa kakor, hon hade bakat minst tolv sorter! mums) och lite glögg (MUMS!) hade vi lite a-lagsmöte och sedan en rundtur i huset. Hennes dotter hade ett sitta-i-fönster, jag blev ju inte bara lite avundsjuk.. Efter detta åkte jag och en annan kollega till movieline.. billiga filmer = en bra julklapp. Så det blev lite filmköp och sedan hem. Middag, sedan kollade jag på Butterfly effect. Den är verkligen jätte bra. SE den!

Idag är det en helt vanlig tråkig torsdag, förutom det att jag, tessan och kanske sanna ska åka in efter jobbet och handla lite julklappar. Mysigt! Förhoppningsvis ska vi ju fika också. Det är ju det mysigaste med att handla julklappar!

Men nu ska det bli lunch (mat och boende lektion) där vi idag ska få äta rester. Får se hur gott det akn bli egentligen.. hmm

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0