Julgodis

Idag har jag och tessan varit och handlat lite julklappar. Men shit, vi åkte säkert runt i en halv timma bara för att hitta en parkeringsplats. Men då är det ju så att jag har en lapp så jag får stå på en viss del av skolans (mitt jobbs) parkering där det var tomt. Vip-platserna! När vi sedan kom hem var jag så sjukt trött, så det blev lite fika och sedan satte vi igång med vårat julgodis bak. Men nyttig som jag blivit gjorde jag bröd istället. Sååå gott! Martin och tilda gjorde pepparkakshus (nästan ett måste under jul!), mamma och tessan gjorde tryffel, fudge, skorpor och någon ny variant med choklad och polkagrisar. Alltid ska dom göra mest! Men jag är nöjd med mitt bröd.

 

Mums, kolla va fint det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0