it feels like an hour, but its just a few seconds..

Det känns som om denna dagen aldrig ska ta slut. Det finns ingenting att göra härpå jobbet. Dom tre eleverna som är här kollar på film och vi i personalen sitter inne i arbetsrummet och halvt sover. Suck. Jag hade verkligen velat vara hemma nu. Sovit tills jag vaknade och sedan tagit dagen som den kommer. Men icke, plikten kallar och pengarna behövs ju. Imorgon ska jag vara själv här med en elev mellan halv ett tills taxibussen kommer vid fyra. Det ska ändå bli mysigt för vi ska gå och kolla lite på bussarna och sedan fika. Mysigt.

Nu har jag precis pratat med min chef.. jag har tydligen fått fel slags tjänst. Antingen fick jag välja mellan att börja jobba nittio procent istället för hundra eller börja jobba sju tre gånger i veckan.. Jag behöver ju verkligen pengarna till min resa (vet inte vart den ska gå än men ändå). Så jag tog sista alternativet. Suck, jag kommer vara helt död till sommaren. Men man blir ju lite piggare och gladare när solen skiner och man slipper gå runt med en massa tjocka kläder på sig. Så förhoppningsvis kommer det bli bättre...

Usch, tiden här på verksamhetsträningen går så långsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0