here I go again

Efter en lång och slitsam dag på jobbet träffade jag min kära tessan på allum för att titta lite efter julklappar. Men istället för det kom vi hem med några påsar till oss själva. Det blev nya trosor, mer garn till min halsduk, bär och juice som vi ska göra smoothies av och det bästa av allt MAMMA MIA! Den är nu min, jag ska sitta och sjunga till den ikväll medans jag stickar på min halsduk och dricker smoothie. Det var jätte mysigt att gå runt med tessan på allum. Egentligen är allum ett tråkigt ställe men inte med tessan. Vi kollade också en del på skor. Men dom vi hittade som var fina var aaaalldeles för dyra och dom som var billigare var fula. Suck, men det var väl tur det (ett par skor till och mamma hade fått spader!).

Det känns så himlans bra nu, tessan och jag har kommit varandra lite närmare och vi bråkare inte alls mycket. Så skönt!


Together we are magical

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0