here and now

Dagen började som vilken måndag som helst förutom att jag försov mig en aning. Men som tur är så var min vita springare hemma. Skönt. En lång dag paserade och på eftermiddagen skulle vi gå på någon julrevy. Det var bra musik, roliga påhitt och så måste jag gå mitt i allt för att jag skulle till vårdcentralen. Så jävla typiskt. Men på onsdag är det konsert igen och sedan är det ju avslutning på fredag.

Nästa vecka ska jag jobba 22 och 23. Sedan är det ju julafton och jag känner att det kanske är dags att börja tänka lite på vad man ska köpa.. Suck...


..tänk om det vore så här lätt att slänga ner saker i en vagn och sedan var allt klart! Gekås, det är grejer det!..

Kommentarer
Postat av: Bohman

Det är på Gekås tomten handlar! ;)

2008-12-17 @ 17:10:25
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0