Göteborg international film festival

Imorse när jag satt och läste tidningen till frukosten bläddra jag upp en sida där det stod om Filmfestivalen 2009. Jag ska gå, men jag måste bara hitta någon att gå med. Är ju inte vidare kul att gå själv. För att ha bott i Göteborg hela mitt liv så visste jag faktiskt inte att Filmfestivalen fanns. Inte förens januari, iår, då jag gick med Henrik. Bästa filmen då var nog Ben X.. Vi får väl se vilken som toppar listan denna gången..
Men nu ska jag fika, och sedan äta massa räkor. Vi stod inne i Feskekörkan i två och en halv timma ungfär. Väldigt trångt och så luktade man fisk när man gick därifrån.. Inte så kul.

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0