game-day

Idag gick jag upp vid sju för att vi skulle åka till Udevalla där tilda spelar sm. Jag var riktigt trött kan jag lova. Vi kom lite sent till matchen men dom förlorade och detvar ingen spänning över huvud taget, trist. Men sen gick vi rnt lite i "city" (vi gick igenom det på två min.) Alla affärer var stängda, öppnade inte förens tolv, vad är det liksom. Men vi hittade en liten loppis som var öppen och jag måste säga att den var väääldigt liten men ooh så bra. Jag är nu fem skivor rikare (hundra spänn, vilket kap!) sen när vi var klara där så var klockan tolv så vi kollade lite snabbt in i dom andra affärerna, men vi hittade inte så mycket. Men jag hittade en stickad kofta som jag önskade mig i julklapp. Mycket mysig!
Tilda förlorade även sista matchen med en massa mål så det var inget kul att se, även om min lilla plutt var lika duktig som vanligt..
Väl hemma åkte jag och pappa till farmor och grattade henne på födelsedagen, min skönsång var mycket uppskattad!


Kommentarer
Postat av: sanna

vilka skivor?:)

2008-12-07 @ 20:25:12
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0