addicted

Igår när jag kom hem från jobbet, efter att jag ätit mat satt jag seriöst konstant fram till klockan halv elva och kollade på One Tree Hill.. Jag är besatt!! Men serien är ju bara så bra. Men man blir ju lite avis på all kärlek som ständigt dyker upp. Om det ändå vore så lätt. Men men. Jag och min älskade tessan satt och kollade på denna underbara serie och fikade, mycket mysigt.

Idag har jag gått igenom allt vad det innebär att jag ska få en massa (jag vet verkligen inte om jag kommer klara det!) nya uppgifter eftersom jag ska taöver en annans arbetsuppgfter, SAMTIDIGT som jag ska hjälpa en ny lärare att dels komma in i gruppen men också lära sig allt och komma in i allt som vi håller på med. It´s kinda hard! Men jag håller verkligen tummarna för att jag kommer klara det.

Nu tänkte jag att jag skulle gå upp och göra lite mat, duka och tända lite ljus för att göra denna tråkiga och gråa dag lite bättre. Men mina elever är så underbara så dom kan göra vilken dag som helst till en bra dag.

Men mer kommer kanske sen om jag inte ännu en dag fastnar framför tv och mitt nya beroende.. (det slutade verkligen jättespännande igår. För er som sett serien så är det då lucas får hjärtstillestånd på sjukhuset efter krocken. Åååh, spännande!) Men so long friends..

Kommentarer
Postat av: bajs

ignoerar du mig?

2008-12-02 @ 18:37:31
Postat av: empan

Nej, klart jag inte gör. Jag har inga pengar på mobilen och så glömde jag bort att svara på ditt förra inlägg.. Puss

2008-12-02 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0