What a day

Idag har det hänt mycket på jobbet.. Det är verkligen spännande att se hur det verkligen ser ut under dagarna, stress, skrik och trottsiga elever. Men men.. sådana dagar ska det väl finnas också. Jag har förövrigt haft friidrott och dans idag.. mycket spännande med min oerhört spänstiga och grasiösa kropp. Men det fungerade ändå. Riktigt roligt faktiskt!

Sanna har skickat vykort nummer tre, där hon försöker lära oss islänska, ingen hit. "á ykkur saeta stepur minar!".. Kul!
Saknar hennes mycket och längtar tills hon kommer hem om 12 dagar! wiee
 
Idag ska jag även iväg på ett ledarläger för att vara kock, jag som inte ens kan steka pannkakor. Det blir spännande. Är verkligen varma mackor middag? nja, jag skulle inte tro det. Men det är vad min middag kommer bestå av.

Det kommer nog även komma upp lite bilder från lägret imorgon. You will have to wait and se!
Men nu måste jag packa min övernattningsväska. Eftersom det känns som om jag håller på att bli sjuk får jag inte glömma hals tabletter, några äckliga gröna tabletter för näsan från hälsokost affären och en stor mycig tröja!..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0