Ny start!

Nu när sommaren är över och man ska börja jobba. Det är ju nästan som en ny start på livet, ett nytt kapitel. Så varför inte börja med att sätta upp nya mål med livet?!


¤ Börja blogga
¤ Börja tänka mer på mig själv (egoistiskt?)
¤ Utforka livet och göra en massa massa roliga saker
¤ Testa på saker jag inte trodde jag själv skulle klara av

Hittills har helgen  varit ganska händelserik måste jag säga. I fredags var vi hemma hos millrud innan järngänget skulle till NRJ in the park på Liseberg där jag med stort leende på läpparna fick reda på att Lazee skulle spela. Vi väntade länge medans det varvades både bra och dåliga artister på scenen. Angelica stod förväntansfullt och väntade på Ola, alla små flickors idol. Olas låtar som går nästan hela tiden på jobbets brusande radio var till stor nytta i detta faktum att jag faktiskt kunde sjunga med! Efter sång, skratt och ihjältrampade tår begav vi oss till chez (ett mycket uttjatande och trist ställe) för att möta upp några kompisar. Efter ett par drinkar drar vi oss mot Trädgårn där jag med hjälp av Angelica kom in gratis, där spenderade jag en timma. Sedan begav jag mig till Storan där jag skulle vänta på Alex som inte kom förens en halvtimma senare. Efter många samtal till viktor och ootkomliga Alex fick jag sällskap av dom båda plus en lite Henrik. Alex glömde mig och gick till Barsidan, men eftersom mitt trevliga sällskap stannade hos mig fick jag tillslut tag på henne så hon kunde hämta mig.
Som sagt, en mycket händelserik natt!

  
Idag har jag även planerat mina framtida arbetsdagar på cafeet. Tessan bjöd mig på fika medans hon satt och klagade på att det hela tiden kom människor som skulle fika konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0