saknad

Idag har jag jobbat, kul nu när solen äntligen tittar fram. Men jag tänker på pengarna. Nackdelen med att jobba när det är fint väder är att det inte kommer så mycket människor och fikar, vilket resulterar i små ätande på goda kakor och snakespelande på mobilen.
När det var som lugnast stod jag och tänkte på min saknade Sanna som snart kommer hem från Island där hon varit en evighet. Saknar henne något enormt. Hon kommer hem den 10:de september och den 11:e ska hon o jag ha en heldag på stan, wiee. Efter en dags secondhand shoppande, promenerande och prat om allt ska vi sätta oss och äta på en mysig resturang, mums. Jag vet inte vilken men det ska ändå bli jätte mysigt och jag räknar verkligen ner dagarna! Det är idag 17 dagar kvar till hon kommer hem.. Den som väntar på någonting bra, väntar alltid för länge. Men har jag kunnat stå ut i ca två månader kan jag förhoppningavis kunna stå ut i 17 dagar till.


Nu ska jag bara vänta på att hon ska gå på bio för att vi sedan ska kunna prata en stund, det var nästan två veckor sen senast! Skandal!

Kommentarer
Postat av: sanna

PUSS MIN KÄRASTE!



DU ÄR BAJS MYCKET SAKNAD!

2008-08-26 @ 02:27:44
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nu är det bara 15 dagar kvar:D wiee jag längtar!!

2008-08-26 @ 14:26:30
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0