gourmekockar

Idag är det bara 11 dagar kvar tills Sanna kommer hem.. wiee
Nu ska jag o tessan ha en myskväll, men innan det ska jag ut med Märta. Förkylningen är långt ifrån borta och jag känner inte alls för att jobba imon. När man har jobbat hela veckan och sedan kommer ihåg att man även ska jobba söndag går humöret ner på noll. Take me away. Förhoppningsvis blir det lite slappning nästa helg när jag ska till landet. I really hope so!!!

Läger bilder:


Solen skiner och himlen är blå, vad det är skönt att leva då!...


Busy guy..?


En ac dom snyggaste människorna jag känner...


Det finns hopp!! Det är någon hemlig beundrare till mig där ute!.. wiee


Första kvällen varma-mackor..


Tessan är en sådan duktig hemmafru..!


Läger utan tacos.. undra vad det är? nej skämt o sido.. tacos blev det iallafall som vanligt,

Kommentarer
Postat av: Johan

Tusen tack för helgen!! Shit vilka roliga bilder! Söndag gick bra ockås. De berömde maten i eftersnacket. Måste ha varit sista måltiden som höjde det hahaha!! Nu kör vi hårt i höst! Sköt om dig! kram

2008-08-31 @ 15:23:10
URL: http://climbing.blogg.se/
Postat av: sanna

9 dagar kvar..!



var lägret lika kul som förra gången?:)

2008-09-01 @ 17:28:31
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/
Postat av: empan

Wiee, längtar:D

Ja, det var roligt. Tessan hällde ut 2 kg pasta i diskhon...:P

2008-09-01 @ 21:31:09
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0