ensam resedrömmare söker res-sugen partner!

Hej, jag är en ensam människa med resedrömmar..

Det hela började nog när jag satt o tänkte på hur mycket jag bara vill bort här ifrån. Ta en paus från jobb, familj och samma människor på stan. Det räcker med en resa, en vecka och en lugn stund.. men jag har ju ingen lust att åka själv. Men Carro ska åka med sin syrra till Barcelona, Sanna ska åka med sin syrra någonstans.. Stina ska åka med sin pojkvän, Tessan vill inte åka för hon ska kanske flytta, millan går i skolan. Vem ska jag åka med?
Malin har åkt till Rom som aupair i ett år, Henrik ska åka och plugga i Ryssland, Abbe ska åka o plugga i Växjö.. det är kanske någonting sådant jag behöver? Men jag har jobb här hemma som jag gillar jätte mycket..Är jag villig att släppa all för någonting nytt?  Är jag för bekväm med allt här hemma eller bara för feg?





I woke up today with this feeling
That better things are coming my way
And if the sunshine has a meaning
Telling me not to let things get in my way
When the rainy days are dying
Gotta keep on, keep on trying
All the bees and birds are flying
Never let go, gotta hold on in
Non-stop 'til the break of dawnin'
Keep on movin' don't stop rockin'
Get on up when you're down
Baby, take a good look around
I know it's not much, but it's okay
Keep on moving anyway
Feels like I should be screaming
Trying to get it through to my friends
Sometimes it feels that life has no meaning
But I know things will be alright in the end

                                                                          Keep on moving - Five

Kommentarer
Postat av: cärrå

tvinga tessan att åka med. det skulle göra gott för er båda. shit lyssna på mig jag låter som en tanti . puss o pling me :)/c

2008-08-27 @ 11:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0