"du skiner som solen själv.."

Jag kan knappt tro det, idag blev jag erbjuden full tjänst på porthälla fram till jul.. Dom var inte riktigt säkra för dom skulle kolla igenom budgeten och lite så.. jag kan verkligen inte sluta le. Det här jobbet är verkligen jätte roligt och jag gillar det hur mycket som helst, att få jobba där heltid skulle vara underbart!

nb

Hittils är det ingen som vet om detta förutom jag, rektorn och min "chef".. men tydligen ser man väldigt lätt på mig när jag är fruktansvärt glad för Irene (en av personalen) kom fram till mig och frågade hur min dag varit och sedan sa hon -"Du ser väldigt glad ut, du skiner som solen själv..". Kan man verkligen göra annt än att skina när man fått ett sådant här besked?! I don´t think so!

Kommentarer
Postat av: sanna

congrats my Love!

2008-08-27 @ 18:23:05
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0